Τρίτη 3 Αυγούστου 2021

Ιστορίες ραδιοφώνου: Μα, στις τσουκνίδες την… ξάπλωσε;

 
Ο φίλος μου ο Αποστόλης, άνθρωπος του ραδιοφώνου – το όνομα φανταστικό, για λόγους αντιληπτούς – ήταν θαυμαστής και ρέκτης όταν επρόκειτο για εκπροσώπους του ωραίου φύλου. Κοινώς, δεν άφηνε να του ξεφύγει… «γάτα θηλυκιά».

Εκείνη την ημέρα, λίγο πριν τελειώσει την εκπομπή του, με ερωτικά άσματα και αφιερώσεις, δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από φίλη του παντρεμένη, που έμενε στην Αθήνα:

-Μωρό μου ήρθα!

-Ήρθες πού;

-Είμαι στο Άργος, στην κουμπάρα μου και έχω μία ώρα καιρό…

-Ο σύζυγος;

-Έχει βγει για κυνήγι αλλά δεν θα αργήσει να γυρίσει.

Απροετοίμαστος ο φίλος, τελείωσε όπως – όπως την εκπομπή και έσπευσε να παραλάβει με το αυτοκίνητο την κυρία, η οποία για να μην καθυστερήσει ήταν με φόρμα, χρώματος ροζ και… παντόφλες!

-Πού πάμε;

-Έχω τα κλειδιά από ένα ραδιοφωνικό στούντιο που έχει κλείσει. Είναι εδώ παρακάτω.

Άνοιξαν με λαχτάρα και κατόπτευσαν το χώρο για να βρουν κάπου ν’ ακουμπήσουν τον… έρωτά τους. Ο φίλος δεν είχε ξαναπάει, μετά που έκλεισε το στούντιο… Απογοήτευση! Ούτε ένα έπιπλο ούτε μια απλή καρέκλα, τελοσπάντων, να βολευτούν… Μόνο μια ντάνα με σφουγγάρια Ρικοφόν, ηχοαπορροφητικά και άλλη μια ντάνα με υαλοβάμβακες, που χρησίμευαν για ηχομόνωση και είχαν ξηλωθεί από τους τοίχους του στούντιο. Τα Ρικοφόν βούλιαζαν, προτίμησαν τους υαλοβάμβακες… Έφτιαξαν μια ντάνα σε ύψος που να… βολεύει και βουρ στον πατσά!

Σε ένα τέταρτο το είχαν σχολάσει. Φιλήθηκαν και έδωσαν ραντεβού στην επόμενη κάθοδο της κυρίας.

Μετά, όμως, από κανα δυο ώρες ακολούθησε τηλεφώνημα, με την κυρία εξαγριωμένη:

-Ρε κάθαρμα, πού με έβαλες να ξαπλώσ; Που με έχει πεθάνει η φαγούρα σε όλη μου την πλάτη!!! Με είχε βάλει στο μπάνιο η κουμπάρα μου και καθώς με έτριβε με σαπουνάδα, να μου φύγει η φαγούρα, με ρώταγε: «Μα στις τσουκνίδες σε ξάπλωσε;»…

Και εκεί τελείωσε ένας έρωτας μεγάλος.

Ο φίλος μου, όπως μου εξομολογήθηκε, είχε τρεις μέρες φαγούρα σε αγκώνες και σε γόνατα. Ας πρόσεχε!

Γιώργος Ν. Μουσταΐρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου