Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Πώς εγώ, ο ΠΑΟΚτσής, δεν έπαιξα ποδόσφαιρο στον... Άρη!


Το ποδόσφαιρο το αγάπησα και το αγαπώ με έναν έρωτα ανολοκλήρωτο, μιας και όταν ήμουν σε ηλικία να ασχοληθώ μαζί του δεν μπόρεσα ή δεν με άφησαν και όταν μπόρεσα ήμουν ήδη 35 χρονών, παλαίμαχος ηλικιακά πριν καν ξεκινήσω…

Μικρός έπαιζα ποδόσφαιρο μόνο σαν μαθητής στο Γυμνάσιο Άργους (εξατάξιο) αλλά δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμαστώ σε τοπική ομάδα, αφενός γιατί ήσαν λίγες, η Δαλαμανάρα δεν είχε ομάδα και το κυριότερο, θα έπεφτε απαγορευτικό από το σπίτι μου… Έπρεπε να σπουδάσω.

Στη Θεσσαλονίκη όπου σπούδαζα, έκανα μια απόπειρα να παίξω στην ομάδα της Σχολής αλλά κόπηκα λόγω… πολιτικών φρονημάτων. Μόνο σε κάποιες διακοπές, στα 19 μου, με πήρε μαζί του ο συμμαθητής μου, μακαρίτης πλέον, Βαγγέλης Λαγουρός, σε έναν αγώνα προπόνησης του Απόλλωνα Άργους. Ακόμα θυμάμαι το γκολ που σημείωσα με λόμπα εκτός περιοχής, όπου η μπάλα πέρασε ανάμεσα από το οριζόντιο δοκάρι και το χέρι του τερματοφύλακα…

Το 1977, στα 21 μου, έπεσε το μάτι μου σε μια αγγελία της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, όπου ο Άρης ζητούσε ταλέντα μέχρι 19 ετών, να τα δοκιμάσει στο γήπεδο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Σηκώθηκα και πήγα. Κόσμος και κοσμάκης στο γήπεδο για να δοκιμαστεί. Ούτε ένα τέταρτο ο καθένας δεν θα προλάβαινε να παίξει… Πονηρός Πελοποννήσιος εγώ, συνειδητοποίησα πως τερματοφύλακας είχε δηλώσει μόνον ένας. Και δήλωσα τερματοφύλακας! Ομάδα, όπου ανήκα, δήλωσα Απόλλωνας Άργους!

Ξεκινάει το παιχνίδι, όλοι να βάλουνε γκολ, να διακριθούν κι εγώ έτρωγα 6 στο ημίχρονο!

-Γιατί παιδί μου, δεν είσαι σε φόρμα; Με ρωτάει ένας παλαίμαχος του Άρη. Και αρχίζει να μου ρίχνει σουτ για προπόνηση. Τα πιάνω όλα! Στο τετ α τετ δεν τα πήγαινα καλά…

Τελικά το παιχνίδι τελείωσε με 12-6 εις βάρος μας.

Φεύγοντας για τα αποδυτήρια, ο ίδιος παλαίμαχος με ρώτησε:

-Τι δουλειά κάνεις;

-Φοιτητής στην Κτηνιατρική.

-Πήγαινε να πάρεις το πτυχίο σου.

Έτσι δεν έγινα ποδοσφαιριστής και δη τερματοφύλακας…  Φαντάζεστε να έπιανα τα άπιαστα και να με έπαιρνε ο Άρης, να παίζω στην Τούμπα και να τρώω αναπτήρες και δεκάρικα στο τέρμα από την Θύρα 4 και να μου βρίζουν οι ΠΑΟΚτσήδες, εν χορώ, τη μάνα;

Ευτυχώς, τη γλίτωσα και παλαίμαχος, πλέον, χωρίς να ήμουν ποτέ… ενεργός, ευχαριστήθηκα για πάνω από 25 χρόνια μπάλα με τις ανεξάρτητες ομάδες της Αργολίδας, χωρίς να χρειαστεί να απαρνηθώ ποτέ τον ΠΑΟΚ…

Γιώργος Ν. Μουσταΐρας

Φωτογραφία: Τέλη δεκαετίας 90. Στάδιο Άργους. Ράδιο ΗΡΑ - Αστυνομία 2-2. Σημείωσα και τα 2 γκολ του Ράδιο ΗΡΑ, με φάουλ έξω από την περιοχή... Οι φανέλες, στα αγαπημένα χρώματα της Lazzio, δάνειο από τον Γιώργο Πανοβράκο και τον... Απόλλωνα Άργους. Από αριστερά: (Όρθιοι) Γ. Μουσταΐρας, Η. Καραβιάς, Κλ. Βλασσόπουλος, Α. Δημοπάνας, Θ. Χίσος, Ν. Μουσταΐρας, Χ. Σκαρπέντζος. (Καθισμένοι) Δ. Ευσταθίου (Λαζός), Μ. Γιαννόπουλος (Ρέλιας), Γιάννης Λέκκας, Δ. Λαμπρόπουλος (αείμνηστος), Ι. Μουσταΐρας, Γιώργος Πιτσάκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου