Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΡΜΙΟΝΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΡΜΙΟΝΗ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Έπιασε μια φορά το σταυρό και θέλει να γίνει Δήμαρχος;


Στην Ερμιόνη, τα Θεοφάνεια, βουτάνε για να πιάσουνε το σταυρό τα παιδιά που έχουν σειρά να πάνε στο στρατό. Κατά το έθιμο, όλο το βράδυ της παραμονής γυρνούν στα στενά και στις ταβέρνες της Ερμιόνης τραγουδώντας και πίνοντας. Και το πρωί βουτάνε με το οινόπνευμα να τα βοηθά να αντιμετωπίσουν τα παγωμένα νερά της θάλασσας. Από αυτό το έθιμο υπάρχει στην Ερμιονίδα ο χαρακτηρισμός, για κάποιον που είναι πιωμένος, πως «έπιασε το σταυρό»…