Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Το τραγούδι μου “Θεέ μου Μεγαλοδύναμε” ξεπέρασε τα 5.752.855 προβολές! (video)

 
Το αδέσποτο ρεμπέτικο “Θεέ μου Μεγαλοδύναμε”, που ηχογράφησα το 2008 για το CD που περιλαμβάνεται στο βιβλίο μου “Ρεμπέτ Ασκέρι και άλλα διηγήματα” (Ερωδιός Θεσσαλονίκη) και ανέβηκε στο Youtube πριν 9 χρόνια, έχει “πιάσει” ήδη (17/5/2019, 18:52 μ.μ.), τις 5.752.855 προβολές! Αριθμός εξωπραγματικός για ρεμπέτικο τραγούδι…

Ηχογραφήθηκε στο LimperisStudio, που διευθύνει ο μοναδικός μουσικός Λυμπέρης Πιτουράς, ο οποίος συμπληρώνει άψογα την… υπόλοιπη ορχήστρα, καθώς ο Νίκος Πετσάκος παίζει ένα εκπληκτικό μπουζούκι και μας καθηλώνει με το ταξίμι του στο τελευταίο γύρισμα του τραγουδιού.

Ειρήσθω εν παρόδω πως το τραγούδι το έγραψα με τη μία και... μεθυσμένος!

Το ιδιαίτερα σημαντικό με την συγκεκριμένη ηχογράφηση είναι ότι κατατάσσεται στη λίστα με τις 36 καλύτερες ηχογραφήσεις ρεμπέτικων τραγουδιών, που περιλαμβάνεται στην διεθνή Μουσική ιστοσελίδα 18 Best Music Ever!  Και μάλιστα, η αφεντομουτσουνάρα μου, είναι ο μόνος σύγχρονος τραγουδιστής ρεμπέτικου, σε μια λίστα που περιλαμβάνει τα “ιερά τέρατα” του ρεμπέτικου τραγουδιού… 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου